Funderar på att bli ingenjör!

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1179536 av Loni
Nissegossen jobba du inte som ingenjör?

Jag vill starta en fond som hjälper vissa utsatta barn det hela är komplicerat

Det handlar inte om smarthet vem som helst kan bli duktig på matematik om bara har intresset.

Vår det var det som jag hade tänkt
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1179547 av Nissegossen

Terroristen skrev: Nissegossen jobba du inte som ingenjör?


Jag mätte ut på byggen var husen skulle stå, det jobbet var egentligen väg och vatten, men redan som 14 åring var jag med och byggde min syster och svågers hus. Jag bar då 50 kg säckar med cement och även murbruk då jag hantlangade åt min far som murade fasaden jag stod vid tombolan och däri gjorde jag murbruk. Redan tidigt fick jag jobb på Pripps och kokade vört på det jobbet blev jag sjuk.

Släkten var idel byggare, farsan och hans bröder var som farfar murare, farfar var byggmästare vilket efter hans död hans söner tog över firman, så far min blev byggmästare han också

Jag ville vara på golvet om vi säger så, jag ville inte hamna på kontor och vara ritare

En kusin jobbade som Arkitekt Sar han köpte en gård och hade bland annat hästar välbärgad minst sagt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1179558 av Loni
Coolt att veta Nissegossen! Intressant!!
Mer
4 år 8 månader sedan #1179632 av Admin1
Vilken gymnasielinje har du gått, Terroristen?
Mer
4 år 8 månader sedan #1179638 av Loni
Vad tänker du på? Har bara komvux, en gång satt jag på komvux och tänkte jag vill flytta till annat land och två dagar senare tog jag mitt pick och pack åkte. Förstår du min poäng?
Mer
4 år 8 månader sedan #1179648 av Geta
Du måste väl ha rätt grundutbildning för att komma in på ingenjörsutbildning.