Hur mycket lägger ni på kläder?

Mer
3 år 5 månader sedan #1295432 av Rrusheflower
Jag brukar tipsa om att köpa tre outfits per år med kläder. Själv brukar jag köpa på internet allt vad jag behöver sen köper jag inte på tre år. Förutom underkläder som jag köper oftare.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295437 av Nissegossen
Köper både kläder och skor på secondhand, underkläder och strumpor köper jag nya.

Tror jag skall ta mig till Olskrokstorget och där handla något, har inte tittat vad han har som står där om vardagarna då han sätter upp sitt stånd varje vardag i veckan tror att han är Rom då han har deras typiska hudfärg. Varifrån vet jag inte, men är nyfiken på vad han har att sälja har han raggor köper jag vad jag behöver för vintern hos honom delar troligen upp det i några veckor. Ett nytt ylleunderställ står också på tapeten men i det får jag blanda in god man, det klarar jag inte på en veckopeng. Behöver också en ny nattadräkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1295446 av Zoidar

Admin1 skrev: På ett år har jag köpt ett bälte 10 kr på secondhand, pyjamasbyxor 200 kr på HM sedan stora utgiften omsulning och klackning av ett par finska lågskor 700 kr. Skomakaren är min stora utgift. Men jag gör det för miljön och för att minska skoimporten.


Mina Jeans brukar gå sönder i grenen. Har börjat lämna till skräddare istället för köpa nya. I längden blir det kanske dyrare, men tycker inte heller om slösa med resurser.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 5 månader sedan #1295448 av memphis
Ooooo. Jag lägger alldeles för mycket på kläder! Vill inte ens veta, hur mycket kläder jag köpt förra året. Det är mycket. Men nu har jag helt proppfulla garderober, så jag har lugnat ner mig lite med klädköpen. Behöver absolut inte köpa mer kläder, om det inte händer något dramatiskt med vikten.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295453 av Zoidar
Kan bli ett beroende att shoppa kläder, speciellt kvinnor verkar vara riskgrupp.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 5 månader sedan #1295479 av memphis
Jo, jag faller nog under den kategorin. Har ett shoppingbroende som jag arbetar med.