Jocke-youtube

Mer
16 år 1 månad sedan #118436 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jocke-youtube
Vilket kommer först?

PMS= problem med skrivaren! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 1 månad sedan #118440 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jocke-youtube

Jocke skrev: Kan dem se om man kopierar länkarna? Dem kan se om man kopierar länkade bilder, som man helst ska lägga in i sin dator. Men knappast länkar i adressfältet?


Om du skickar det till viska exv så direkt efteråt så ökar ju antalet besökare på just den länken ganska mycket och då luskar nog de reda på vem som lagt in länken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 1 månad sedan #118441 av mopa
Svar från mopa i ämnet Jocke-youtube

Nissegossen skrev: Vilket kommer först?

PMS= problem med skrivaren! :lol:

Den var bra. :lol:
Mer
16 år 1 månad sedan #118442 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jocke-youtube
Väntar spänt på domare Jocke! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 1 månad sedan #118455 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jocke-youtube
Nä, nu kommer domaren Jocke och dömer till Tikkis fördel, testade först med Pete seegers Guantanamera, den vanliga länken funkade inte sedan samma inpelning med annan uppladdare det funkade, det var fasligt svårt att bli medlem, kom inte ihåg att man behöver en siffra efter nicknamnet. Ursäkta att det tog tid. Efter ett långt avbrott så funkar det fortfarande inte på alla. Så, Nisse du har nog fel? såvida jag inte behöver starta om datorn, knappast för webben?

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 1 månad sedan #118463 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jocke-youtube
Då vet då inte jag! Men du fick den att fungera ibland, fick du den att fungera förut på vissa ställen?
Om du klickar på den länk där det inte fungerar och du avbryter och sedan försöker igen, har du testat det?

För den vill inte sätta igång på vissa för mig heller och då kör jag bara om samma igen och får det då att fungera.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum