Jocke-youtube

Mer
16 år 1 månad sedan #118471 av bateson-
Svar från bateson- i ämnet Jocke-youtube
Jag tycker youtube är en fantastisk uppfinning! Visste ni att hälften av internets trafik går åt till youtube! Den tar upp lika mycket bandbredd som internet använde i slutet på nittiotalet (eller nåt sånt).

Jag tänker ibland på Andy Warhols paroll i samband med youtube: "I framtiden kommer varje människa att vara kändis i en kvart" (eller nåt liknande). För det kan man ju vara på Youtube!

Nån som lagt upp nåt?
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
16 år 1 månad sedan #118477 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Jocke-youtube

bateson- skrev: Jag tycker youtube är en fantastisk uppfinning! Visste ni att hälften av internets trafik går åt till youtube! Den tar upp lika mycket bandbredd som internet använde i slutet på nittiotalet (eller nåt sånt).

Jag tänker ibland på Andy Warhols paroll i samband med youtube: "I framtiden kommer varje människa att vara kändis i en kvart" (eller nåt liknande). För det kan man ju vara på Youtube!

Nån som lagt upp nåt?


det finns en gammal film på mig & en kompis när vi är ute och målar med sprayburkar upplagd på youtube... men det roliga med det är att flera tusen kollat på den filmen och det är inte vi som lagt upp den det är någon annan som laddat den någonstans & laddat upp hahaha :D
Mer
16 år 1 månad sedan #118496 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Jocke-youtube
Man kan verkligen hitta mycket på YouTube, men synd att där är så mycket som är likadant eller snarlikt. Förstår inte varför folk laddar upp en sak om den redan finns där.
Sen hade självcencur av YouTube inte skadat. Där är mycket våld och annat skit. Tex när folk misshandlas och filmas för nöjes skull. Och igår anmälde jag barnporr till ECPAT.
Mer
16 år 1 månad sedan #118537 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jocke-youtube
Jocke,

Har du försökt att rensa bort temporära filer i webbläsaren Explorer om du använder den? Kanske blir det bättre.