Bokmärkesmenyn fastnar på skärmen

Mer
11 år 7 månader sedan #521218 av Inwatto
Det enda jag hittar om SM är Smart Card-läsaren och minneskortsläsaren i datorn. De har inte med Firefox att göra.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
11 år 7 månader sedan #521257 av Nissegossen

Ready skrev: Vågar man verkligen använda ett program som CCleaner?

Svar ja!

Det här är rena gissningsleken och tar för lång tid. Du får gå till en klok gubbe med datorn, för jag vet inte vad felet är!???

Alternativt om det om det är en startskiva du har, så formatera om hårddisken och lägg in operativsystemet på nytt. Gå för övrigt in på tillverkarens böcker om datorn och ställ även frågor till tillverkaren om du har support. I annat fall ställ dina frågor på Google eller gå in på en hemsida, där användarna kan datorer, så lär du få hjälp.

Jag själv orkar inte längre hjälpa dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 7 månader sedan #521262 av notwoodstock
"I reinstalled the system and now all my files are missing" :-)

(skämtteckning)

/notwoodstock
Mer
11 år 7 månader sedan #521311 av Ready
Kan det möjligtvis röra sig om en bug i senaste versionen av Firefox?
Mer
11 år 7 månader sedan #521324 av notwoodstock
En allmän sak som man kan göra när man slåss mot datorer är att experimentera, pröva lite olika saker och se om fenomenet kvarstår. Om man är rädd för att få problemet i andra program, så kan man ju t.ex prova med ett enda annat program. Risken är väl möjligtvis att om man har fått ett virus att det sprider sig. Men folk brukar välan ha virusskydd och dom "brukar fungera"... :mrgreen:

/notwoodstock
Mer
11 år 7 månader sedan #521387 av tobbe
Jag har samma problem som Ready. Det hjälper om man drar webbläsarfönstret över bokmärkesfältet. Men det är ett väldigt irriterande problem.