Hur ser ditt skrivbord ut?

Mer
8 år 9 månader sedan #755109 av notwoodstock
Det dök upp idag.

edited:

P.S. Alla standarddesktoparna i Mac OS X 10.10.4 : [url:1ggwx0oj]http://9to5mac.com/2014/08/18/here-are-all-of-os-x-yosemites-beautiful-new-wallpapers/[/url:1ggwx0oj] D.S.
Mer
8 år 9 månader sedan #755118 av Isa-Alise
Jag brukar ha nån bild som bakgrundsbild (varierar då och då)



Mer
8 år 9 månader sedan #755125 av Jesus/magnus
[attachment=0:hip803h8]<!-- ia0 -->win 8.1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:hip803h8]

vet int, men bilderna på olika vägar dök upp som themepack för nåt tag sen^^
windows 8.1, klart rolig opsys^^

Jesus/magnus

John 8:31-32.
Mer
8 år 5 månader sedan #785482 av Utomjordingen
Min nya dator - Surface:

Mer
8 år 5 månader sedan #785505 av Utomjordingen
Så här kan jag ha, stirra på almanacka/kalender en hel dag:


Utomjordingen skrev: Tappar ofta tid och rum! Kan sitta i köket och röka under fläkten/dricka kaffe och bara stirra på klockan/almanackan i flera timmar/en hel dag. För jag vill helst bara sitta eller ligga!

Utomjordingen skrev: När jag stirrar på almanackan/klockan så stirrar jag på siffrorna. Vet inte, men ibland tänker jag på olika siffror i olika sammanhang. Tillexempel, olika årtal/dagar: – Vad hände då? – Vad händer i framtiden? – Vilka var mina värsta och sämsta år? – Hur lång tid är det kvar tills kometen ska komma? - Hur mycket pengar har jag kvar varje dag i snitt tills jag får min sjukersättning? – Hur många gånger har jag vunnit på Keno denna månad? – Vad säger sannolikheten idag om det har gått så många dagar emellan sen jag vann sist gång? Varför har jag aldrig vunnit på min stående rad Keno nivå 9 på onsdagar? När var det jag fick Kung Keno sist gång? osv., osv., osv.

Ja, typ så här tänker jag när jag stirrar på ”ingenting” - klockan/almanackan! Jag har siffrorna som stöd när jag tänker.

Mer
8 år 5 månader sedan #785522 av Utomjordingen
Så här lång tid tar det för mig när jag startar datorn till skrivbordet - 83 sekunder som bäst, 106-23=83 sekunder. Hur lång tid tar det med Er dator?