Hur ser din datorplats ut?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 9 månader sedan #840852 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Okey, ja jag tror din teori stämmer Melun?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 9 månader sedan #840853 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Sedan samlas mera damm om man hänger den under.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 9 månader sedan #840855 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Nä, det gör det inte har full koll på det. Jag träffade en invandrare på min väg från soprummet, han skulle dit i samma ärende. Det kanske var det som att det kunde innebära en black out igen? Jag är fruktansvärt skrajsen över egna åsikter, nu däckade ngt ihop, hav mod min käresta, en vacker dag ska jag kunna segla vår yacht ut från hamnen i frihetens tecken! Kan det bli så?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 9 månader sedan #840945 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Jag har 1 rum och kök. Alltså jag sitter i samma rum som är mitt sovrum också. På datorbordet har jag ... äsch.. jag tar en bild.

[attachment=0:2iq8rfnq]<!-- ia0 -->13633514_10206246146624926_1379142461_o.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:2iq8rfnq]

Anchored in Christ ✟

Bilagor:
Mer
7 år 9 månader sedan #843371 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur ser din datorplats ut?
Min huvudsakliga datorplats. Rseten av lägenheten är inte på långt när lika kaotisk! :dator

[attachment=0:13em4pfq]<!-- ia0 -->13775416_10153576873852035_1252321562817252080_n.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:13em4pfq]
Bilagor:
Mer
7 år 9 månader sedan #843432 av Nissegossen
Får fråga dig Isa-Alise om vilket operativ system din dator har? Är det en xp uppdateras den inte längre och buggarna där någon kan ta sig in i din dator gör det lätt för en hackare.

Kan rekommendera detta, det är en Linux konfiguration med Linux KDE 18 sarah och den uppdateras och är alldeles ny. Jag kör med den då Admin tipsade om linux, dock ej Linux sarah.
Läs på länken vad som krävs för att kunna installera operativsystemet. Om hårddisken skulle krascha kan du komma ut på webben bara med skivan! Jag kan säga att det är bra att ha en skiva som backup om inte annat. Du måste dock först veta om din dator är 32 bitars eller 64bitars.
blog.linuxmint.com/?p=3051

Du kan också göra som så, att du använder ett USB-minne startbart med Linux. Bara sätta in i USB och köra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum