Bästa telefonen?

Mer
7 år 3 veckor sedan #927488 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa telefonen?
Back up telefon enkla mobiler att ha som extra telefon för att kunna ringa när smartphonen är sönder, billigt pris två stycken bägge på Elgiganten 199kr st båda
www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps...ual-sim-mobiltelefon
www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps...5-mobiltelefon-svart

www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps...5-mobiltelefon-svart

Detta tips var det Inwatto jag tror och Admin som jag tackar så mycket för.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #927489 av mopa
Svar från mopa i ämnet Bästa telefonen?
Jag har htc one mini. Är nöjd med den. Det blir nog en htc igen om jag skaskaffa nytt
Mer
7 år 3 veckor sedan #927496 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa telefonen?
Jag har en samsung Trend fungerar är en smartphone dock enkel men har stor bildskärm och man kan surfa, allt omkring 1000 kr. Köpte min på kampanj jag gjord beställningen på nätet den skulle ha kostat runt 880 kr, när beställningen var gjord så tydligen hon i kassan inloggad och såg att jag gjort beställningen och ringer upp mig direkt. Hon sade vi har en retur och den får du billigare och och vi erbjuder någon hundra lapp under priset i annonsen den är återställd och den fungerar som den ska.
Nu har jag sett senare att samma telefon dyrare, jag köpte i rätt tid.
www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=9pnsWImW...uawg#q=Samsung+trend

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #927501 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bästa telefonen?
Kika här det är söksidan på Pricerunner för jämförelse av priser www.google.se/?gfe_rd=cr&ei=9pnsWImW...=pricerunner+mobiler

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 veckor sedan #927505 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Bästa telefonen?
Min iPhone 4s med16 GB är jag nöjd med - 1800:- refurbished, från bra firma.
Mer
7 år 3 veckor sedan #927514 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Bästa telefonen?
Först hade jag Nokia 3310. Den var bra. Snake-spel, program att göra egna ringsignaler och jag hade ett mussepiggskal i silver med lysande blå knappar...

Fast det var ju på 90-talet.

På sistone har jag haft en HTC och en rad Samsung. Alla bra.

Nu har jag iPhone 6s mest för jag har mac hemma sen länge. Har inget utom priset att klaga på, men det är den värd. Men, smaksak. Jag satsar på plånbok, mobil, mac och almanacka. För dem använder jag ju mycket och dagligen. :)