Går ej att högerklicka på musen!

Mer
5 år 10 månader sedan #1068185 av Admin1
Först kolla om högerklicka fungerar på annat. Om det fungerar på annat kan cachen och filhistorik behövas raderas.
För optiska möss skall man kolla att inte damm täcker fönstret.
Vid USB-möss kan man dra ut muskontakten från datorn och sätta in den igen för då återinstalleras den och kan börja fungera.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1068227 av Nissegossen
För en trådlös mus behöver nytt/nya batterier, förslagsvis börja med ett nytt batteri

om man inte känner ett litet motstånd vid klickningen utan bara ett stopp då ligger något och hindrar att musen fungerar. bara ta isär den åtgärda problemet och kör vidare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan #1068231 av Jocke
Nä, Nisse jag vet inte om jag är hackad av högre makter, med förstånd jag inte ens är i närheten av?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1068234 av Nissegossen
Jocke, det är vi alla på gott och ont, ty änden kommer anden över allt kött. Det betyder snart ändens tid. Kom ihåg det år på gott och ont, tyvärr de mörka krafterna går hårdast åt oss om du ber om den högstes beskydd och bed samtidigt om gåvan om att kunna skilja på andarna så är en du överlevare. läs din bibel den är högst aktuell i dag och i framtiden. Den är en guide mot framtiden bara lita på den som aldrig ljuger inom dig, den anden ta vara på den, det kan rädda både ditt liv och andras.

Detta är svårt jag ber moderator att kanske lägga det här som en ny tråd i andligt forum med början Jocke

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1069750 av Jocke
Nu är jag där igen! Högerklickandet funkar inte på firefox igen, men kortkommando funkar här, minns inte hur jag gjorde förra gången det inträffade?

Kan inte ens trycka på knappen med tre streck! Undrar vilken kortkommando man kan använda för att få upp popup-fönstren? På viska funkar inte popup rutan som meddelar mig vilka som vill kontakta mig! Allt detta i firefox, chrome funkar bättre!

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...OXYTNRAY3u-58LTFo2Zk

Ja, nu funkar det! Men cachen är väldigt svår i firefox!

Vars är världen på väg?
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1069790 av Nissegossen
Jocke, det måste finnas en fjäder i musen när du klickar, titta efter och saknas den ta en utrangerad mus, ta fjärden och sätt i den mus du vill ha den i, det borde fungera. pillejobb jag inte jag själv kan göra. Fungerar det inte köp en ny

Cashen tar jag bort sedan jag har allt på datorn vad gäller öppnade flikar tar bort all historik. sök på webben session manager
[img size=300]addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/my-sessions/[/img]

Den gör det möjligt att även om historik är borta så kan du återställa det du tagit bort. Den är för Linux och då Firefox, Windows där får du söka om du inte har Linux

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.