Ny dator!! /

Mer
5 år 8 månader sedan #1085229 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ny dator!! /
Jag är storhandlare på apoteket (teststickor). Därför har jag fått 40 kr i bonus.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1085242 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator!! /
Jag behöver köpa laktulos för min mage, dit går pengarna direkt

Off topic ursäkta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085292 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ny dator!! /
Om läkare skriver ut Laktulos åt dig räknas det in i högkostnadsskyddet och blir gratis vid frikort.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085312 av wasp
Svar från wasp i ämnet Ny dator!! /
Köpte min laptop i februari. 4.995:-, i3 processor 8 G RAM och DVD läsare/brännare. Tyckte den var prisvärd!
Mer
5 år 8 månader sedan #1085313 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ny dator!! /
Jag har haft min laptop ca 5 år och den funkar bra. Men då installerar jag aldrig saker och spelar inte spel, så den är ungefär lika som när den var ny. Appar har jag bara på telefonen. Laptopen är en surfdator.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085340 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator!! /
Tack för tips Admin, jag får ta det med vårdcentral läkare, det är nästan vatten täta skott mellan psykiatri och somatikern varför jag i detta får ta och ringa sköterska ang det..Läkaren på vårdcentralen återkom från semester den 3de i denna månad


Apoteket har jag ett konto, vilket innebär samma kostnad året om varje månad tills slutet på året och därefter påbörjas en ny period då jag bara har en låg kostnad per månad tills jag har ny period med medicin, kommer därför inte behöva inte någon stor utbetalning i början utan en kostnad varje månad upp till frikort.

kan alla göra gå till Apoteksbolaget, skaffa konto då får ni kostnaden per månad och ni behöver aldrig betala någon större kostnad om ni är berättigade att få medicin som går på frikortet som läkare skriver ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum