Ny dator!! /

Mer
5 år 8 månader sedan #1083269 av björk
Svar från björk i ämnet Ny dator!! /
Pappa kråmade sig å ett arv
långväga. Det kom oväntat och i
signifikant nöd.


///jacob!!!!!
Mer
5 år 8 månader sedan #1085180 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ny dator!! /
Jag köpte en helt ok dator för 3.700 kr. Den har jag nu på avbetalning, Klarna konto. Den är ful och plastig men har en bra prestanda i processor och RAM. Skitsnabb faktiskt och en bra arbetshäst. Gaming passar den nog inte till men det är ingenting jag behöver. Nöjer mig med enkla spel som pinball, race och strategi. Spelet The Room var oväntat roligt, har det på min surfplatta.

Jag skulle aldrig få ett lån på 10.000 kr. Hur fixar du det björk?
Mer
5 år 8 månader sedan #1085182 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Ny dator!! /
Jag har en kraftig Spel Dator från 2014! Den har fungerat bra men ska byta grafikkort i den! Min systers son ska hjälpa mig att installera det! Älskar Dataspel
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1085209 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator!! /
Läs vad björk skriver ty innan kom björk med svaret på min fråga ett långväga arv. Han själv har inte hand om sina pengar utan God Man eller Förvaltare

Klarna verkar alla använda sig av även med denna dator så fort de hade pengarna gick frakten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085215 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Ny dator!! /
Ja, Klarna var livsfarligt.

Jag tyckte Apotekskrediten som dom erbjöd, fungerade.

Men nu har jag ett flertal gånger frestats att handla på kredit, 14 dagar.

Och det är mot mina principer. Har betalkort, t. ex. Med det trassel det innebär...
Mer
5 år 8 månader sedan #1085228 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny dator!! /
Har på Apoteksbolaget där jag får hämta ut mediciner fick jag pga att jag är där och har ett konto där idag fått en bonus på 20 kr idag går jag dit kan jag få ytterligare få billiga varor utav vad de har

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum