När kan min fiberuppkoppling börja fungera?

Mer
5 år 7 månader sedan #1096746 av Richard
De har varit här 2 ggr o kopplat o installerat fiberuppkopplingen, nu kommer de i morgon och ska "patcha" optofibern. Samt på tisdag ska de "utföra driftsättning" av optofibern. Betyder det att den går att använda på tisdag? Ska ju fråga imorgon, men nån här kanske vet?
Mer
5 år 7 månader sedan #1096750 av Nissegossen
Bara ge dig till tåls eller prata med gubbarna som gör jobbet ingen av kan svara på din fråga om det är nu så att de läser här och ger dig svaret. Dum fråga det visar enbart att du inte har förmåga att vänta du är som ett barn i frågan. Är du säker på att du inte har ADHD?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1096887 av Richard
Katterna har bitit sönder fiberkablarna...
Mer
5 år 7 månader sedan #1096917 av Admin1
Om driftsättning är på tisdag borde det fungera då om inte katterna bitit sönder kablarna. Du kanske måste skaffa bitskydd till dina kablar.
Mer
5 år 7 månader sedan #1096948 av Nissegossen
Rickard
Katterna har bitit sönder fiberkablarna...

Understimulerade katter, ge dem ett tufft klätterträd med möjlighet att hoppa upp på skåp eller någon go varm typ åkpåse på en plats där de kan spana på vad den andre gör, men ge plats för bägge där annars slåss de med varandra för att få platsen. Krukväxter typ de jag har grannen fick en planta men hennes katt åt upp den hon fick en ny av mig. Hon frågade mig vill du ytterkrukan tillbaka.Den var fin men jag sade behåll den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1096950 av Geta
Katterna kan ha bristsjukdom om de biter sönder kablar. Vi hade en katt som började bita sönder sladden till frysboxen. Det gick väl.