olika former av ångest

Mer
18 år 10 månader sedan #17927 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet olika former av ångest
Geta,

Jag tror att du är för självkritisk. Jag tycker inte att du skriver några dumma saker här utan du överdriver nog. Nästa gång samma tanke kommer tänk på vad jag sagt att du överdriver och att jag sagt att du aldrig skrivit några dumma saker på sajten.
Mer
18 år 10 månader sedan #17930 av leva
Svar från leva i ämnet Olika former av ångest
Geta,

Jag tycker inte heller du ska ha ångest för vad du skriver här. Jag tror att det är en av meningarna med detta forum att våga tycka och tänka som man själv är. Sen händer det iallafall mej, att jag kan tycka, varför skrev jag si eller så. Ingen är perfekt - hoppas jag.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #18015 av
Svar från i ämnet Olika former av ångest
Geta,

Nej, jag tycker ofta du tänker själv, eget, moget, med känsla och vishet utan att alls vara medveten om den, tvärtom litar du ändå inte på dig.
Mer
18 år 10 månader sedan #18030 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Olika former av ångest
Geta,

Det kan kännas som om man gjort bort sig fastän det man sagt är vettigt... tror det har med dåligt självförtroende att göra... du gör inte bort dig här, och säkert inte heller i andra sammanhang... det du skriver är bra... försök att se att det du säger duger... att det är bra... även i andra sammanhang...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #18240 av
Svar från i ämnet olika former av ångest

Niklas skrev: Det centrala är självet om vilket viljan verkar, vill jag mena.
Ångest, kvinnlig intuition etc är bara rykte.


intuition är högst verklig och den tillhör inte bara kvinnan.
Eller påstår du at bara män har den funktionen? kvinnor kansk einte har någon själ heller? precis som hussar och mattar undrar om deras djur kommer til himmlen är din ståndspunkt befäng. Alla djur och människor är gjorda av samma stoff.

ångest kan vara det mest verkliga du upplever när du är sjuk. så snacka inte skit om ångest.