körkort

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #27006 av
Svar från i ämnet körkort
e inte oansvarig..bara blivit lite missförstånd mellan polisen o mej.
ja brukar inte dricka..har bara haft lite otur..har ju två hästar..kan inte dricka mycke.
så alkoholen e inget problem för mej.
de e de att ja träffa en läkare innan ja tog körkortet som sa att de inte va lämpligt med depression och körkort..så då blev ja änna orolig när dom ska ta upp allt igen.
Mer
18 år 5 månader sedan #27010 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet körkort
Hej
En sak jag inte tänkte på när jag skrev mitt svar var att reaktionförmågan kan bli nedsatt vid depression. Det är antagligen det de tänker på. Men jag tror ändå att det ska mycket till innan de tar körkortet av den anledningen.
Tikki
Mer
18 år 5 månader sedan #27029 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet körkort

Gäst skrev: e inte oansvarig..bara blivit lite missförstånd mellan polisen o mej.


Javisst lite missförstånd 3 ggr.. :lol:
En gång är ingen gång, två gånger är riskbeteende tre gånger är en vana.

ja brukar inte dricka..har bara haft lite otur..har ju två hästar..kan inte dricka mycke.

Du kan nog inte dricka alls om sagt.
Ta det beslutet själv.
Då får du nästan garanterat behåla kortet, specilelt eftersom det ju blir mer depp utan det, få fram det tydligt att du nog inte orkar om du inte kan transportera dig.

så alkoholen e inget problem för mej.
de e de att ja träffa en läkare innan ja tog körkortet som sa att de inte va lämpligt med depression och körkort..så då blev ja änna orolig när dom ska ta upp allt igen.

Det har du fog för, men det är spriten i kombination med deppen de tar det på isf.
Vem vet vad du gör deppad på fyllan med mordvapnet bil i handen?
  • kak
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #27033 av kak
Svar från kak i ämnet körkort
men de e just de att de inte e en vana eftersom de va över 1 år emellan gångerna...o de blir alltid missförstånd..eftersom ja inte pratar med dom.. hade ja gjort de hade de aldri hänt.

kan förstå om de va ofta så me lite mellanrum me de e de ju inte.
de e iallafall inte förren i april ja får veta nåt.
så ska iallafall inte ta nåra risker fram till april.