men vafan

Mer
18 år 5 månader sedan #28241 av Xebeche_
Svar från Xebeche_ i ämnet men vafan
Skitsnack, gå och prata med skolsköterskan och säg som det är. Det kommer inte att uppstå några problem med att sjukskriva dig, det lovar jag.
Mer
18 år 5 månader sedan #28255 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet men vafan
Om du har så allvarliga besvär att samtal med kurator inte hjälper tycker jag att du skall prata med kuratorn om du kan få tid på BUP. Du verkar ju tro att du har allvarligare psykiska besvär i form av OCD. Besvären kommer nog först lindras när du vet vad det är du egentligen lider av.
  • Adde
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #28296 av Adde
Svar från Adde i ämnet men vafan
tack. så som jag känner nu så kommer jag inte att finnas kvar till julen men jag får nog ta tag ide
  • Adde
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #46430 av Adde
Svar från Adde i ämnet men vafan
Nu är det bekräftat att det var ocd, ska börja behandla den nästa bup-besök. Jag orkar inte med detta, kan aldrig känna mig trygg i relationer, måste alltid ha koll på allt och grubbla annars får jag ångest
Mer
17 år 8 månader sedan #46450 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet men vafan
Bra att de kommit fram till en diagnos för det krävs oftast för att man skall få rätt behandling. Har de sagt vilken typ av behandling, som du skall få mot din OCD? Lycka till med behandlingen.
  • Adde
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46453 av Adde
Svar från Adde i ämnet men vafan
Vi kom fra mtill det förra gången och sedan dess har det varit ett litet sommaruppehåll, så jag får se den 29e. Men jag misstänker KBT, just nu gör jag vad som helst för att bli av med detta. Jag känner mig inte trygg längre i relationer och orkar inte umgås med folk med rädsla för att olika intryck ska sätta igång ett långt grubblande