Nattpromenad

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
11 år 5 månader sedan #538628 av Fantasio
Nattpromenad skapades av Fantasio
På pluskontot: Motion. Ingen som kollar efter en. Tidsfördriv.

På minuskontot: Risk att bli nedslagen. Risk för att bli rånad.

Nej, ångesten tar ingen hänsyn till klockan, får väl vandra resten av natten tills Asken slår upp portarna klockan tio. Väldigt jobbigt med denna sömnlöshet.
Mer
11 år 5 månader sedan #538629 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
Fantasio

Om du tar din medicin som du ska, brukar du då inte sova?
Om du inte har tagit din medicin som du skall, ta den nu och du sover om en stund. Det är mitt råd till dig, denna sena timme. Och ja, jag har sovit är klarvaken och mår bra. I denna stund mår jag själv bra och önskar att du fick sova och kunde säga detsamma Fantasio!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #538630 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
Hade du nu varit här hemma hos mig, hade du fått äta en halv pizza, för jag köpte en på hemvägen igår när jag var ute, som var avsedd som middag, men inte blev uppäten. Den har stått i kylen, en inbakad Calzone, inbakad för, att lättast att frakta med sig. Jag har nu ätit halva. Gott!

Hoppas du kan hitta ett ställe där du kan slinka in och få något i dig. Fast det kanske inte finns i Ping?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #538631 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
Det känns väldigt kallt här, ta på dig om du går ut, men det är väl försent att säga det till dig, då du inte är på forumet längre. Här är det lite snö på marken och väderkartan säger -4 grader här, men det känns mycket kallare, knappt med värmen inne.
www.vackertvader.se/partille/48h

Och nä, jag pratar inte i nattmössan går och tar på mig den nu! :D
God natt! Surfar vidare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #538636 av Guest
Svar från Guest i ämnet Nattpromenad
Fantasio,

Vilken stad bor du i och vilka är det som rånar folk. Verkar inte vara ett tryggt område direkt. Skaffa ett överfallslarm eller tårgas. Tårsgasen är ju dock olaglig men skit samma. Tårgas kan inhandlas eller beställas från Tyskland.
Mer
11 år 5 månader sedan #538669 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
Norrköping bor han i och att jag skrev Ping, är någonting för just den stan som kan gå för Peking...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum