Nattpromenad

Mer
11 år 5 månader sedan #538831 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
För er som undrar, jag hade tjej på den tiden och jag undvek därför att ta hem tjejer för, att då undvika svartsjuka. Hon bodde då i kvarteret intill och kunde när som helst komma hem till mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #538832 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nattpromenad
Förr var jag aldrig rädd för något..... kunde sticka ut i skogen mitt i natten bara för att jag kände mig trygg eller röra mig i centrala Göteborg utan problem. Sedan jag blev allvarligt sjuk har den saken ändrat på sig...... numera är jag rädd för skogen även i dagsljus om det vill sig...... Är sällan ute kvällstid eftersom jag går och lägger mig tidigt. Jag är rädd för allt möjligt på ett sätt som jag inte var förut.
Mer
11 år 5 månader sedan #538851 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nattpromenad
Bor du i Göteborg? Du är välkommen hem till mig om du vill. Ja, vid tillfälle då, men inte ikväll.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 5 månader sedan #538859 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Nattpromenad
Tack Nissegossen! Jag bodde i Göteborg när jag pluggade men det är länge sedan nu...... men aldrig att jag var rädd för att gå hem efter en fest eller så..... aldrig hände något heller.