Jag vill vara ensam nu

Mer
10 år 3 månader sedan #643282 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag vill vara ensam nu
:hjärta
Mer
10 år 3 månader sedan #643285 av Eos
Svar från Eos i ämnet Jag vill vara ensam nu
Tack jaana geta och amandara :hjärta

Jag har på vardagar ca sju timmar för mig själv, på helger och lov ingen tid alls
Det kanske låter mkt med sju timmar och det är ok, det är helger och lov eller om sonen är hemma sjuk som det är jobbigast
Jag tog promenad varje dag före jul. Nu har jag varit förkyld. Så jag är i väldigt dålig form. Du har rätt admin, jag ska börja gå igen.
Mer
10 år 3 månader sedan #643453 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag vill vara ensam nu
Kan din make ta hand om pojken på helger och kvällar, när du inte mår bra. Det kan kanske också gå att få hjälp med kommunen med barnpassning på helger och kvällar. Det kan ju också kanske finnas kvällsdagis.
Mer
10 år 3 månader sedan #643479 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag vill vara ensam nu
Man kan ansöka om stödfamilj hos soc. Sök på din kommun! Det går på LSS www.malmo.se/Medborgare/Omsorg-v ... j-LSS.html
Google söksida www.google.se/search?hl=sv&sour ... ogle&gbv=1
Då får du den avlastning du behöver! Lycka till! Visst var det så att din son har Aspergers? Då är han direkt berättigad till stödfamilj, annars får du söka hjälp för egen del!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #643481 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag vill vara ensam nu
Eos har väl bara skrivit att hennes son är extra begåvad.
Mer
10 år 3 månader sedan #643495 av Eos
Svar från Eos i ämnet Jag vill vara ensam nu
Min man kan ta hand om min pojk om det behövs. Helst vill jag att det här inte ska vara depression. Kanske jag skall göra ett sådant där depressiontest.