Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 4 månader sedan #1213647 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem
Min läkare tillika överläkare sade att han inte var betrodd att få skriva ut, men han sade I Danmark säljs det över disk i en helt vanlig butik det är naturligt och inget knark och det är helt naturligt och man får ta med sig det in till Sverige vem tjänar pengar på det följ pengarna och se var de hamnar. Han fick skriva ut Circadin
Men man får betala fullt pris på den, då den inte omfamnas av högkostnadsskyddet
www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20051203000025

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1213675 av spasy
Svar från spasy i ämnet Allvarliga sömnproblem
Antar att min sömn räknas som dålig också, det blir 4-5 timmar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213677 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag vill få in rutinen att lägga mig innan midnatt, men det går bara inte. Jag funderar på att vara vaken några dygn och då testa det. Men funkar väl bara första natten.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213690 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Allvarliga sömnproblem
Har också haft problem senaste tiden med sömnen. Inatt la jag mig 24 för att vakna kl. 3. Inget drömläge, bokstavligt talat. Ökade peratsinet från 12 till 16mg igår. Hoppas det kommer hjälpa.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1213696 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag försöker sova på nätterna men det går inte. Då sover jag uppackad sömn under dagen i stället. Känner mig alltid trött för det blir bara 2-3 timmar åt gången.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213697 av Geta
Svar från Geta i ämnet Allvarliga sömnproblem
Har faktiskt sovit i natt men vaknade nu vid 5 klarvaken.