Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 4 månader sedan #1216957 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Allvarliga sömnproblem
I Norge selges Theralen i pilleform under navnet Vallergan.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1217276 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag sover, men inte om nätterna. Igår gick jag och lade mig på morgonen och höll på att sova bort hela dagen. Därför tänker jag vara vaken och inte sova förrän fredag kväll. Om nu inte Clozapinet gör mig trött, men det tror jag inte, jag har bara 200 mg. Jag vill sova som folk, inte sitta uppe och uggla.
Mer
4 år 4 månader sedan #1217279 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Läst igenom tråden. Några nämner melatonin. När man använder det ett längre tag så slutar kroppen producera sitt kroppsegna melatonin!

Seruquel är den bästa för mej men var tvungen att sluta för jag blev fetare. Ska fråga efter nozinan och se om det funkar den här gången.
Mer
4 år 4 månader sedan #1217294 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem

Clean skrev: Läst igenom tråden. Några nämner melatonin. När man använder det ett längre tag så slutar kroppen producera sitt kroppsegna melatonin!

Seruquel är den bästa för mej men var tvungen att sluta för jag blev fetare. Ska fråga efter nozinan och se om det funkar den här gången.


Nozinan=skitmedicin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1217314 av notwoodstock
Körsbärsjuice kan vara bättre att ha än melatonin. Går att skicka efter.
Mer
4 år 4 månader sedan #1217317 av krokus
Svar från krokus i ämnet Allvarliga sömnproblem

Clean skrev: Läst igenom tråden. Några nämner melatonin. När man använder det ett längre tag så slutar kroppen producera sitt kroppsegna melatonin!

Seruquel är den bästa för mej men var tvungen att sluta för jag blev fetare. Ska fråga efter nozinan och se om det funkar den här gången.

Åh nej! Detta låter inte alls bra! Min sömn funkar sådär just nu. Ska ta quetiapin ikväll och låta melatoninet vara ett tag. Tack för informationen, Clean!