Ångest som sätter sig i kroppen

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271940 av Skellington
Ja det tror jag.

memphis, pluggar du?
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271941 av memphis
Nej, det är länge sen nu. Jag pluggade på 90-talet :) läste litteratur och arkeologi.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271943 av Skellington
Ah fina ämnen :)

memphis, i vilket ämne tog du ut examen?
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271946 av memphis
Jag skulle ta ut examen i arkeologi men blev tyvärr aldrig färdig. Det saknades 5 poäng den sista årskursen, jag blev helt slut efter uppsatsen och orkade inte avsluta tyvärr. Det blev aldrig gjort senare heller och nu är det försent. Nu måste jag läsa om alltihop om jag vill ha ut examen :(
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1271951 av Skellington
Klart du INTE måste läsa om allt igen, vem har sagt det till dig? För en kandidat måste du kanske ta ett nytt ämne och göra om ALLT i uppsatsen igen. Men verkligen inte att läsa om varje kurs igen, då har de sagt fel!
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Skellington.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271952 av memphis
Ok! Men det var det jag fick höra: Att efter 20 år har gått måste man börja om från början. Men även om det inte stämmer då, så skulle jag inte klara av att skriva en ny uppsats i arkeologi idag. Dels för jag inte är på topp i min hjärna, men också för att för mycket hänt inom ämnet sen jag läste det. Mycket har hänt sen dess med dna och andra tekniska analyser, så kartan har delvis ritts om sen jag läste.