Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 2 månader sedan #1322648 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt drömde jag om en nerförsbacke. Jag hade bråttom men gick långsamt ner för backen. Bredvid mig gick en bekant, men hon hade inte den jackan som hon brukar ha. Jag tyckte det var konstigt, men frågade inte varför. 

IRL brukar min bekant ha en jacka i reflexmaterial, så hela hennes jacka är en reflex. Smart! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1322689 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att en tjej smetade läppstifft på mig.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 2 månader sedan #1322698 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad drömde ni inatt?

krokus skrev: I natt drömde jag om en nerförsbacke. Jag hade bråttom men gick långsamt ner för backen. Bredvid mig gick en bekant, men hon hade inte den jackan som hon brukar ha. Jag tyckte det var konstigt, men frågade inte varför. 

IRL brukar min bekant ha en jacka i reflexmaterial, så hela hennes jacka är en reflex. Smart! 
 

Har en vinterfodrad reflexjacka. Men brukar bara använda den om jag skall gå ut i mörker

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1327517 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt vaknade jag flera gånger ur jobbiga drömmar. Först drömde jag att det var jag som hittade islaa när hon hade dött. 

Sedan drömde jag att min hund hade fått en inflammation i hjärtat och dog. 

Sedan drömde jag att jag körde på en hårt trafikerad motorväg och att bilen lade av. Jag satte på varningsblinkers och försökte sedan ringa min sambo och be om hjälp.

Jag klev ur bilen och satte upp varningstriangel bakom bilen. Stegade upp några meter, och satte upp flera varningstrianglar. Jag var rädd för att bli överkörd av lastbilar. Väldigt stressig dröm. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1328216 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
Även i natt drömde jag att min hund dog. Inget roligt alls! Dessutom säger min kontaktperson inom psykiatrin att jag bör ställa in mig på att hunden kommer dö snart. Va fan?! Sluta! Jag vill leva i förnekelse och min hund ska bli åtminstone 60 bast. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1328226 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad drömde ni inatt?
Sånt är hemskt...
Jag drömde en gång att jag sköt mina katter.