Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 2 månader sedan #1322070 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Vad drömde ni inatt?
Drömde om en massa rumpor i natt!
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322075 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Vad drömde ni inatt?

Vittrad skrev: Drömde om en massa rumpor i natt!

Grattis, stora förändringar på gång i det personliga livet.. (?)
 If a dreamer sees a butt, it portends upcoming big changes in the personal life.
 globe-views.com/dreams/butt.html
- vidskepelse med humor hoppas jag. -
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Koltrast73.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322087 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag har slutat drömma om att jag går om fysioterapiutbildningen. Jag har väl bearbetat färdigt det, hoppas jag. Annars en återkommande, ångestig, dröm under många år. I det vakna livet har jag oxå släppt min roll som fysioterapeut, att komma tillbaka till den yrkesrollen. Eller arbetslivet överhuvudtaget.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322097 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vad drömde ni inatt?
En riktigt vacker kvinna tog sig en titt på mig och sa: Vad är detta för bottennapp? samt vände på klacken och gick.

Tur att jag har bra självförtroende annars hade jag gråtit floder när jag vaknade. Nu känner jag mig lite ledsen att vara en datapotatis och inte orka så mycket, men ändå nöjd med livet jag lever.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 2 månader sedan #1322648 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt drömde jag om en nerförsbacke. Jag hade bråttom men gick långsamt ner för backen. Bredvid mig gick en bekant, men hon hade inte den jackan som hon brukar ha. Jag tyckte det var konstigt, men frågade inte varför. 

IRL brukar min bekant ha en jacka i reflexmaterial, så hela hennes jacka är en reflex. Smart! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1322689 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att en tjej smetade läppstifft på mig.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln