Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 3 månader sedan #1309669 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt drömde jag att jag lirade något spel på PC med Klangen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309675 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt träffade min hund en dubbelgångare, den hunden var lite större, men samma utseende. Det var en trevlig dröm trots att jag är rädd för kloner. 
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309692 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att jag gick på skolan och att jag slog nån på käften som hotade att tortera min syster.

Jag har ju aldrig slagits i mitt liv. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
3 år 3 månader sedan #1309919 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
Mardröm i natt. Jag var hos fel frisör och det blev hockeyfrilla! Så fult! Usch! Min tidigare pojkvän, numera död, var med i drömmen och frågade varför jag hade så ful frisyr. Jag skämdes. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1309927 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad drömde ni inatt?
:) Hockeyfrilla? Jag tillhör de som faktiskt tycker den frisyren är snygg. Har faktiskt haft den större delen av mitt liv även om den idag är mindre uttalad. På 80-telet hade jag emellertid den klassiska med klippt runt öronen och långt bak. Idag har jag varit med om de som har sagt att de gillar min frisyr och undrat var någonstans jag klippt mig. Hm, jag klipper ju mig själv. Gott betyg!
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1309946 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
Hahaha! 

Äsch, det blir fel smiley hela tiden! Du får klara dig utan smiley i mitt svar, Cosmos. 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by krokus.