Sover bättre med öppet fönster o tågljud

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1300951 av Pimed
Jag sover högst fem timmar per natt. Sedan ibland kan jag somna fridfullt på soffan men då vaknar jag efter 20 min.

Cosmos var bor du? Centralt? Järnvägen går väl igenom stan rakt av? Jag trodde du bodde i Gottsunda? Du brukade klaga att du bodde i förorten med massa busar som springer i din trappuppgång! Du kanske har flyttat? Har nåt minne av det. Jag bor i Gottsunda.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300980 av Cosmos
Jag bor ganska centralt. Bodde i Gottsunda 2004-2006 men det låg för långt från stan och rakt in i skogen. Men av buset hördes inget.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300981 av Pimed
Jag gillar skogen. Kan inte tänka mej annat. Hur fick du lägenhet så centralt? Hur länge stod du på kön? Har du billig hyra? Har nåt minne av att du hade jävligt hög hyra och kanske var tvungen att flytta.
Mer
3 år 5 månader sedan #1300983 av Cosmos
Jag bor i en etta med en hyra på drygt 8.000 i månaden. Men då är P-platsen inräknad. Detta är ett 55+ boende och har därför kort kö. Har bott här i 7 år.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1300986 av Pimed
Men herregud! Varför stod du inte tillräckligt länge i kön i tid så du kunde välja och vraka och få billigare hyra som ålderspensionär?

Det är en skandal att ett 55+boende har så himla höga hyror som 8000 kr. Det är ett rån. Fyskam!
Mer
3 år 5 månader sedan #1300988 av Cosmos
Den här lägenheten är en stor etta och ligger i mellanklass prismässigt. Det är dyrt att bo idag.