Hagamannen Niklas Lindgren tillbaka till Umeå.

Mer
8 år 9 månader sedan #753931 av Nissegossen
Har han gått igenom fängelseprogrammet för sexualbrottslingar har de säkert givit honom Testosteron för att få hans naturliga produktion av testosteron ur spel. Då kan han inte få stånd på naturligt sätt. Då innebär det per automatik att han inte kan använda sin penis för att fullborda en våldtäkt igen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #753963 av Saari
Jag vet ingenting om någon behandling för att gör så att han inte kan få erektion, men att "fullborda" en våldtäkt kan innebära så mycket mer än en penis i slidan när ena parten inte vill, det handlar ju också om makt, kontroll, förnedring och framför allt våld. Jag kan tänka mig att det är en mycket bra sak att göra för pedofiler som har sexuell dragning till barn, men att Hagamannen begått brott har ytterst lite med sexualitet att göra skulle jag säga, också med tanke på vad han DESSUTOM gjort utöver själva våldtäkterna, att skada kvinnorna i syfte att mörda.
Mer
8 år 9 månader sedan #753970 av zoegas
Det är mycket snack och lite verkstad, hade du vågat ge dig på honom Saari?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #753971 av Nissegossen
I så fall finns det ingen bot och då hör han hemma på Rättspsyk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 9 månader sedan #754008 av Saari

zoegas skrev: Det är mycket snack och lite verkstad, hade du vågat ge dig på honom Saari?


Jag skulle inte ge mig på honom eftersom jag inte är våldsamt lagd, men för att vara ärlig så kommer jag inte bli förvånad eller illa berörd om/när han råkar ut för någonting. Mycket snack just nu ja, faktiskt mest män som sagt att de skulle ta sitt straff för att få ut någon sorts rättvisa för vad Lindgren utsatt en hel stad för under så många år.

Jag tror att jag skulle bli riktigt rädd av att stöta på honom, då menar jag rädd i den bemärkelsen att det skulle bli en extrem reaktion. ag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera mer än att reaktionen skulle bli stark. Sedan är det en svår fråga om en inte har en hypotes att gå ut ifrån, men om jag var i samma rum som honom så skulle jag antingen be honom eller tvinga honom att gå.

Jag tycker att han gör så fel som kommer tillbaka och river upp det här som engagerat hela landet och lamslagit Umeås invånare under många år.

Jag vill göra klart för alla att jag inte är våldsamt lagd alls men inte skräder mina ord direkt.
Mer
8 år 9 månader sedan #754022 av zoegas
Jag skulle aldrig ge mig på någon som inte gjort mig något personligen. Såndär lynchmobstänk och medborgargarde är för idioter.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻