Sofia fick fel medicin på apoteket: Sju burkar amfetamin

Mer
5 år 10 månader sedan #1069280 av Nissegossen
Det är var och en och upp till den att tycka Geta ännu så länge är det fritt för var ock en att tycka var och en har rätt att tycka vad den vill det är det är det som kallas yttrandefrihet Geta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1069281 av Geta
Man ska inte behöva ge mutor för att få bra vård i Sverige. Så korrupt är inte landet ännu.
Mer
5 år 10 månader sedan #1069296 av rymd
när jag hämtar ut medicin så frågar de alltid om jag vill ha info om medicinen, de är supernoga liksom
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1069298 av Nissegossen
Vad sjutton då? Jag har ingen baktanke när jag hjälper andra inte ett dyft, jag bara hjälper dem, de märker vad jag gör men det finns ingen tanke på att jag skulle kalla det muta, det är som förr när jag delade ut tidningen metro i området och dessutom fick jag tidningsutdelarnas överblivna tidningar. Jag krävde aldrig pengar eller annat för det en del var givmilda någon kom med en hundralapp vid jul, andra sade varför fick jag inte tidningen igår? Jag sade inte vad Jesus förespråkade nämligen ge till den det samma i alla fall. Det blev inte så, jag sade hämta tidningen själv då varsågod! Självklart söker jag inte något som muta dock säger jag när jag lämnar metro på väntrummets bord och hon i kassan får en. jag säger i väntrummet att ja, det här är mutan för att kunna gå in på toa och kissa, trots att jag bara går ut igen. Obs! På Stabbetorget Vårdcentralen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.