frågor om ev. schizofreni hos särbo

  • johan_nkpg
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 3 månader sedan #364803 av johan_nkpg
Svar från johan_nkpg i ämnet frågor om ev. schizofreni hos särbo
hjälplinjen, psyk jour, hennes läkare ringer ja styp i ett, men inget händer. för så fort hon har tid hos läkaren så manipulerar hon o kör över dom med sin ego drive alternativt...de är så synd om mig, deppig.

piller vägrar hon, testat lamital för deppighet, adhd piller, lycko piller allt ca 2 veckor / år. men livs farligt o alla vill få henne som en zombie.
Mer
13 år 3 månader sedan #364837 av Admin1
Jag tror inte på schizofreni utan att det kan vara borderline eller bipolär. Eftersom hon har läkarkontakt så borde hon fått antipsykotika om hon bedömdes ha psykossymptom. Medicinerna verkar som hon har ADHD + borderline eller bipolär typ 2 eller depression.
Mer
13 år 3 månader sedan #364850 av Traxerity

johan_nkpg skrev: hjälplinjen, psyk jour, hennes läkare ringer ja styp i ett, men inget händer. för så fort hon har tid hos läkaren så manipulerar hon o kör över dom med sin ego drive alternativt...de är så synd om mig, deppig.

piller vägrar hon, testat lamital för deppighet, adhd piller, lycko piller allt ca 2 veckor / år. men livs farligt o alla vill få henne som en zombie.



Borderline med drag av narcissism?
ett tips TA ALDRIG ADHD PILLER SOM CONCERTA OM MAN ÄR DEPPAD ELLER LIDER AV NÅGOT PERSONLIGHETSTÖRNING ELLER PSYKOS. DET FÖRVÄRRAR BARA TILLSTÅNDET.
Mer
13 år 3 månader sedan #364863 av Isa-Alise
Hon behöver hjälp, men det är inte schizofreni, snarare nått med drag av borderline eller annan personlighetsstörning...
Mer
13 år 3 månader sedan #365230 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 3 månader sedan #365290 av Traxerity
En fjortis är en 14-20 åring som har ett horigt beteende. Typ otrogenhet ofta porrstjärne jobb eller strippare är oftast vad dom jobbar med sedan efter. Player och har alkohol problem. Men vad har det med verkligheten att göra.