Vad är det för fel på mig?

Mer
16 år 7 månader sedan #89332 av Admin1
På väldigt unga personer, som du kan symptomen vara väldigt diffusa och det kan därför vara svårt då att ställa en korrekt diagnos. Ofta avvaktar läkarna därför med att ge en diagnosen utan de väntar på att man skall bli äldre och att symptomen klarare. Jag tror alltså samma sak som Geta.
Mer
16 år 7 månader sedan #89851 av Evillynn
Ok, fått uppdaterad information av min psykolog. Hon säger att jag var personlighetsstörd då jag började där, men att jag nu längre inte har en personlighetsstörning (eller det är så jag uppfattade det) och hon säger även att det kan handla om en schizofreni, men de vill inte sätta den diagnosen än.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #90423 av
Svar från i ämnet Vad är det för fel på mig?
*undrar* Kan inte sånt här bottna i att det kan vara en form av autsim, aspergers syndrom i botten (myycket hög ärftlighet, har man fått detta, så risken överhängande att en eller båda av föräldrarna har samma medfödda deffekt, som inte alla andra har)... (dom har svårt att se sig själva... ser andra, men inte sig själva) medans andra ser både andra, plus sig själva, refererar både till andra samt till sig själv... tvåvägs. Men aspergare kan i flera fall se envägs... Kopplar inte alltid till sig själva...

Vad tror du?