Humor?

Mer
6 år 11 månader sedan #933381 av wasp
Svar från wasp i ämnet Humor?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #933896 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?


Nu kanske ni drar öronen åt er? Men jag tycker poängen är skarp och klargörande för vår existens mellan varandra!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #934027 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?

Jocke skrev: :grandpa :rotfl

Kul att hon fattade din poäng. Tomma hyllor blir fulla, kan man också lägga till som kommentar. Vart det Arboga.

Nej! Det var Norrland! Bara en vettig människa är full i Norrland, På Norrland. Där kan man ju fan inte bo, de säljer friskluft på burk och kallar det Surströmming, de är surströmmingar allihop. Arboga, är du rumpa-Norrlänning eller?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #934053 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?
Näej, det var menat som en fråga till Admin, som verkar vara förtjust i Arboga? Var längesedan jag smakade Norrlands.

Jag tycker du ska pröva äta suris Nisse, det är en delikatess och ganska billigt överlag och det behövs inte så mycket ingredienser heller.

Lök, dill, cremefraiche och tomater + ljusugnsbröd och potatisar.

Smaklig måltid! Om grannarna klagar på lukten, så får du hänvisa till mänskliga rättigheter! Man vänjer sig fort.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #934056 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
Sakligt kanske Jocke, men det var ju en pik åt dig. Har faktiskt ätit surströmming en gång, mitt ex var vittne till det. Det var förövrigt i hennes dåvarande kök. vi bodde då i kvarteret intill varandra. Vi var då särbo. Det skulle stannat därvid.
glöm inte att det skall vara Mandelpotatis heller. Att undanhålla information är att vinkla och desinformera människorna.

Hon hade mig och en Norrländska som gäster, hennes dröm var att bli missionär. (Norrländskan)
Tror vi tog en sup till ja! Norrländskan gillade Lumumba www.hemtrevligt.se/icakuriren/recept/lum...d-konjak-och-gradde/ Fast hennes recept var hälften konjak.

I stor colaflaska.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #934057 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?
Pröva fler ggr vet jag! Vet inte om det är mandel vi kör med eller rundpotatis, kommer inte ihåg? Vänta nu, bintje har ju många glömt, vad var det?

Vars är världen på väg?