Humor?

Mer
6 år 10 månader sedan #941809 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?

Jocke skrev: Pröva fler ggr vet jag! Vet inte om det är mandel vi kör med eller rundpotatis, kommer inte ihåg? Vänta nu, bintje har ju många glömt, vad var det?

Får se till premiären om det blir tunnbröd med läckerheten i år. En anledning så god som någon att köpa hem starkvaror, men var sjutton får man tag i Mandelpotatis?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #941810 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?

Inwatto skrev: Jo, krokus, det fick jag också en dag. Det är webbhotellet som behagar krångla och då kan det bli lite lustigt. :D

Har äntligen polletten Trillat ned

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #941812 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?

Nissegossen skrev: Kan inte se din bild krokus.

Intet nytt under kjolarna i Paris.
[youtube]cSMB63GMfWM[/youtube]

[youtube]QWDCqtzK3e4[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #943718 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Humor?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #943760 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
Var inlagd på avd. Där fanns ju spelkort för patienterna, samt i expedition fanns patientkort på den tiden, då i cadex som de kallade det. Ett kort för varje patient med ordination. Då flög det i mig, vad gör läkarna på psyket där? Jo, de lägger patiens med patientkorten för att se när idioten går ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943767 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Humor?
Jag blev tillsagd av personal, för de kunde ju inte låta bli att skratta, då sade de, för mig kan du tala om det, men berätta det inte för andra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum