Att komma till skott

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 6 månader sedan #874409 av Fantasio
Jag har så svårt att få saker gjorda, det var därför jag fick boendestöd. Jag har slarvat bort den berömda startknappen.

Jag har disk att ta hand om, den har stått i över en vecka. Jag är hungrig, men kommer mig inte ens för att dra igång mikrovågsugnen i fem minuter.

På göra-listan står att köpa kalsonger, de jag har är det hål i. När det snöar i juli månad kanske jag kommer till skott.

Finns här någon mer med svårigheter att få saker gjorda?
Mer
7 år 6 månader sedan #874414 av mopa
Svar från mopa i ämnet Att komma till skott
Vissa dagar får jag inte gjort ett dugg. Det är helt kört.
Mer
7 år 6 månader sedan #874415 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att komma till skott
Låter som negativa symptom! Min läkare sade att vissa med psykossjukdomar kan tycka att det är ett motstånd att bara ta på sig kläderna på morgonen! Testa D-Vitamin för det kan hjälpa mot negativa symptom! Negativa symptom kan vara en mental trötthet!
Mer
7 år 6 månader sedan #874419 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Att komma till skott
Jag tror att psyke mediciner gör detta att man inte orkar ta tag i saker (startknapp). När ska vi skylla på psyke mediciner som också kan vara boven i dramat? Psyke mediciner gör ju så mycket dåligt - man går upp i vikt med mera.

Hade jag aldrig blivit tvångsmedicinerad från första början så hade jag orkat arbeta på 1990-talet men blev på grund av psyke medicinen så blev jag kroniskt trött istället!
Mer
7 år 6 månader sedan #874492 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Att komma till skott
Många medel som ges motverkar faktiskt varandra. Samma person kan alltså få nån medicin som höjer dopamin tillsammans med nån som sänker nivån.
Anser att dopamin är en viktig ingrediens för ett bättre och mer fungerande liv. Sen blir man också duktigt seg på psykmediciner.
Mer
7 år 6 månader sedan #874493 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Att komma till skott
Jag har jättesvårt att få något gjort. Jag fick boendestöd, men valde att inte fortsätta efter att jag träffat personen som skulle hjälpa mig. Det är inte så att personen var otrevlig, men jag kände mig inte bekväm med att ha en främling i mitt hem. Jag tycker inte heller om då andra petar i min ordning.