Hur är ert minne?

Mer
7 år 4 månader sedan #895530 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är ert minne?

Richard skrev: Mitt minne är helt åt helvete...

Vet inte om det beror på ECT'n, men det är inte så att jag har glömt bort mitt liv. Men korttidsminnet är väldigt dåligt. Men minns inte om det var så innan ECT'n...

Tillägg:
Jag fick en hemsk medicin, Akineton, jag vet att Nissegossen gillar den. Men jag blir dålig av en tablett. Förr tyckte jag det var kul att proppa i mig 10 st, då blir man totalpsykotisk o glömmer vad man gjorde för en sekund sen, omöjligt att prata eller skriva. Men det är inget kul rus. En DVD med Teletubbies är roligare... Tar en fjärdedel eller en halv när jag blir stel av Haldolen. Som tur är blir det inte så ofta nu.

OK! Du har fått mina varningar om att inte missbruka Akineton, nu har du lärt dig den hårda vägen. Dvs du har gjort en själv upplevelse och du har nu lärt dig. Kan bara säga att du kan inte skylla på varken mig eller din läkare för att du har missbrukat Akineton, det är upp till dig själv för att du skall testa varje möjlig medicin tills du en dag däckar och dör.

Som allting annat är Akineton bra om man håller sig till vad läkare har skrivit ut till dig. Han vet fan så mycket bättre än du!

Missbruka inte medicin, ingen kan hjälpa dig när du lägger näsan i vädret.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #895531 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är ert minne?
[youtube:2f3seqgm]N2XyNn5z5lk[/youtube:2f3seqgm]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #895533 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hur är ert minne?
Jag kan inte påminna mig att jag orkat titta på nå'n av dina videor.

Och du orkar inte med mina länkar.

Vi kanske bara har kommunikationsproblem?

Uppbyggelse! (Se A.F.)
Mer
7 år 4 månader sedan #895552 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur är ert minne?
Vilket minne....
Mer
7 år 4 månader sedan #895567 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är ert minne?

notwoodstock skrev: Jag kan inte påminna mig att jag orkat titta på nå'n av dina videor.

Och du orkar inte med mina länkar.

Vi kanske bara har kommunikationsproblem?

Uppbyggelse! (Se A.F.)

Ömsesidigt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #895677 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur är ert minne?
Konditionsträning kan förbättra både korttidsminne och koncentrationsförmåga. Förbättringarna på tankeförmågan ligger mellan 30-60 %. Det varierar något mellan olika typer av tankeförmåga.

www.viska.se/sjalvhjalp/313-motion-som-medicin