Hur är ert minne?

Mer
7 år 4 månader sedan #895440 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur är ert minne?

Geta skrev: Korttidsminnet är si och så. Annars är minnet OK.

Samma här!!
Mer
7 år 4 månader sedan #895445 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur är ert minne?
Säger som alkaline trio; i'm sorry can you repeat what you just said, my short-term memory is gone but my long-term's far from dead"
Mer
7 år 4 månader sedan #895472 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hur är ert minne?
Jag blev osäker på om jag var den som startade tråden.
Mer
7 år 4 månader sedan #895479 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur är ert minne?
Mitt minne är helt åt helvete...

Vet inte om det beror på ECT'n, men det är inte så att jag har glömt bort mitt liv. Men korttidsminnet är väldigt dåligt. Men minns inte om det var så innan ECT'n...

Tillägg:
Jag fick en hemsk medicin, Akineton, jag vet att Nissegossen gillar den. Men jag blir dålig av en tablett. Förr tyckte jag det var kul att proppa i mig 10 st, då blir man totalpsykotisk o glömmer vad man gjorde för en sekund sen, omöjligt att prata eller skriva. Men det är inget kul rus. En DVD med Teletubbies är roligare... Tar en fjärdedel eller en halv när jag blir stel av Haldolen. Som tur är blir det inte så ofta nu.
Mer
7 år 4 månader sedan #895481 av Melun
Svar från Melun i ämnet Hur är ert minne?
Medicinska preparat förstör hjärnan mer eller mindre. Särskilt psykiska mediciner som manipulerar hjärnan.
Mer
7 år 4 månader sedan #895491 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur är ert minne?
Mitt långtidsminne är dåligt, jag minns knappt nåt av barndomen. Bara små fragment. Har lite dåligt korttidsminne, men jag har ett knep. Hemma lägger jag en penna på ett visst sätt, det får mig att tänka efter vad jag skulle minnas. På jobbet lägger jag nycklarna i plånboken om jag har ett ärende efter arbetstid.