Plågsamt att umgås

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208516 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Synd att det ingen träffpunkt finns på din ort. Min kompis jag lärt känna genom psykiatrin kan jag prata om det mesta med. Vi pratar kanske mest sport, men ibland blir det allvarliga saker. Du kanske skulle må bättre om du fick prata med någon, Memphis.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208518 av memphis
Svar från memphis i ämnet Plågsamt att umgås
Nej Fantasio. Jag njuter aldrig av att samtala med någon. Kanske är jag för störd. Kanske har jag bara inte haft rätt person på så länge.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1209114 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag undrar vad jag kan hitta på med kompisen. Det mesta man hittar på kostar pengar och han har sällan några. Jag skulle ju kunna bjuda honom på ett par lätt- eller folköl på en krog, men vet inte om han skulle uppskatta det.

Han undrade om jag ville ses på lördag och jag sa ja. Sedan sa han att det kanske inte skulle vara så kul för mig, för han ska tippa och följa det via text-TV. Vi har varit och sett på fotboll, men det var flera år sedan. Det finns ett hockeylag i staden, vi skulle kunna se en match. Men då får jag bjuda honom, det blir för dyrt. Tror en biljett kostar över 200 kronor.

Vad skulle vi kunna hitta på?
Mer
4 år 4 månader sedan #1209538 av krokus
Svar från krokus i ämnet Plågsamt att umgås
Fantasio,
Spela Tv-spel tycker jag är ett lätt sätt att umgås på. :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1209735 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Det är kul att träffas och spela, jag håller med dig, Krokus. Jag har bara en vän som kan komma ifråga.

Klockan sex på fredagkvällen var jag hos en kompis. Tyvärr blev jag så rastlös, så jag gick hem efter en timma. Jag är en svår person att umgås med.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214835 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag har pratat i telefon med en man jag lärde känna i vuxen ålder. Han är likadan mot mig idag som innan jag blev sjuk. Han är väldigt snäll och rätt skärpt, han var inne på att gå med i Mensa. Jag ska få en julklapp av honom. Han ska få lite gamla skivor av mig. En toppenvän!
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Fantasio.