Hur många av er har Negativa Symptom?

Mer
5 år 8 månader sedan #1082231 av Geta
Du kommer aldrig att bli frisk sa en överläkare till mig 1998.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082236 av Drummer
Min läkare säger att jag kommer bli friskare om jag får minskat på min ångest! Ångest och jobbiga känslor är jobbigare än fysiska smärtor ofta! Min ångest kommer ifrån paranoia så angriper man paranoian med rätt medicin kanske mycket av paranoian försvinner som ångesten!
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1082237 av rymd
Drummer du råkar inte ha PTSD eller den mest jobbiga ångestsjukdomen GAD (Generaliserat ångestsyndrom - GAD), läs på 1177 om GAD
Last edit: 5 år 8 månader sedan by rymd.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082240 av Drummer
Det kan vara generaliserat ångestsyndrom jag lider av eftersom jag alltid mer eller mindre har ångest! Ibland vet jag inte vad ångesten kommer ifrån, den finns bara inom mig och skaver! Sedan kan ju eventuella problem förstärka dessa redan tidiga ångestproblemen! Jag har testat många antidepressiva läkemedel utan positiv effekt! Jag har Seroquel Depot och när den kickar igång efter 2 timmar till natten mår jag ganska bra! Men effekten sitter inte i länge utan går ur kroppen snabbt för mig!

Ska nu i höst eventuellt testa Cisordinol, Leponex eller Haldol!
Mer
5 år 8 månader sedan #1082244 av Geta
När jag hade negativa symtom hade jag inte ens ångest. När ångesten kom tillbaka upplevde jag också glädje. Känslorna hänger ihop. Ångesten var för mig något positivt.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082245 av Drummer
Då kanske det ändå är en depression jag har Geta!