Kontakt Stockholm

Mer
6 år 5 månader sedan #991872 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt Stockholm

Användarnamn skrev: Skrev privat meddelande till dig @Gardenia :)

På min tid kallades luntan BABS eller vad sjutton det var, har inte kvar boken, tjock som en tegelsten, har jag för med, å du rita sjutton inte konstiga trappor, utan betänk att folk skall kunna gå i dem, det finns ju regler för det också.

Sitta ner att räkna på räknestickan var inte alls kul, samt att Texas instrument gick sönder, jag köpte räknedosorna det sista, tror jag har räknestickan kvar någonstans, den är ju snudd på att vara antik.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991876 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt Stockholm
Gardenia, titta under din avatar om du klickar där har du personliga medlande PM

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991877 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt Stockholm
På viska då

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991878 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt Stockholm
För studier i trappor gör en okulärundersökning på restaurang Trappan, alltså den trappan var inte bra att gå i för att komma upp. Järntorget längst till vänster i folkets hus.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991881 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Kontakt Stockholm
Såg nu att jag hade fått ett e-mail till min e-mailadress!
Mer
6 år 5 månader sedan #991884 av rymd
Svar från rymd i ämnet Kontakt Stockholm
Blev kanske en glitch? Fick pm av Användarnamn först i morse :)