Hej! Jag är gay och söker en karl!

Mer
3 år 5 månader sedan #1301214 av memphis
Jag gillar Federley ganska mycket, så jag tycker synd om honom att hans partner visade sig vara en pedofil.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301222 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!
Jo det är faktiskt verkligen synd om Federly Memphis! Hans rykte är för alltid förstört och våra gays existens inskränkta av det här jävla monstret som har våldtagit barn. En man som förstör så jävla mycket för oss alla och det är inte gayvärldens fel och inte minst sagt Federlys fel. Dessutom har jag aldrig gillat Federly! Det här har chockat hela Sverige oavsett sexualitet.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301938 av krokus
Om Fredrick Federley kände till att hans ex-sambo är pedofil... Varför gjorde han inget? Stackars barn!
Mer
3 år 4 månader sedan #1301942 av Rhododendron

Rhododendron skrev: Jag är också gay i och för sig. Min psykos kretsar delvis kring att jag är gay. Alla är ute efter mig, för att jag är gay.

Är det så för dig också, trådstartare?


Rättare sagt, homofober är ute efter mig.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1301952 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!

krokus skrev: Om Fredrick Federley kände till att hans ex-sambo är pedofil... Varför gjorde han inget? Stackars barn!


Vad skulle han göra menar du? Tror du någon säger öppet att den någon våldtar 20 barn? Tror den här någon om nån visste tex Federley visste inte skulle bli polisanmäld utan istället gå med i fallet? Jag vet inte, jag kanske har fel. Men låter konstigt och jag är skeptisk till att han visste om det.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301958 av Geta
Tände Federlays sambo både på vuxna och barn?