Hej! Jag är gay och söker en karl!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1301961 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!
Vad var det för dum fråga? Dessutom har jag tagit reda på nyheten det var inte Federleys sambo utan ett x som han var ihop med för femton år sedan. Skitsnack är vad det är. Dom känner ens inte längre varann. Skitsnack är vad det är! Han fick sin karriär förstörd av någon idiot han kände lite granna för femton år sedan.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301962 av Geta
Varför gick han då själv ut med att det gällde en närstående?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1301963 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!

Geta skrev: Varför gick han då själv ut med att det gällde en närstående?

Det går att tolka på det sättet. Om man inte har en hönshjärna. Men hans sambo är det inte. Hans sambo har han varit tillsammans med i över tio år och dom har en vacker dotter tillsammans som skulle aldrig kunna tänka sig nånsin skada barn och pga det här går dom skilda vägar. Deras liv är förstörda likaså dotterns. Pga skitsnack.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301965 av Geta
Varför har då Federlay avsagt sig all politik i nuläget?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1301970 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hej! Jag är gay och söker en karl!

Geta skrev: Varför har då Federlay avsagt sig all politik i nuläget?


Är du på något sätt dum i huvudet. Vill du att oskyldiga ska få skulden? Sluta genast upp och googla fram det!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1. Orsak: Personangrepp raderat
Mer
3 år 4 månader sedan #1301978 av Cosmos
Tyvärr upptäckte man på 90-talet att det fanns barnporr i både bok- och filmform nere på biblioteket i Pridehuset på Sveavägen. Det är ohyggligt sorgligt att konstatera att det finns ett utrymme för pedofili inom gayrörelsen. Jag har dock inga åsikter om Federley förutom att han är löjlig som Ursula.