Hur ofta äter du?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287865 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Hur ofta äter du?

Cosmos skrev: Här på sjukhuset äter man hela tiden. Så är det inte hemma där jag äter vid två tillfällen, frukost med fil, muslimer och någon macka med eller utan pålägg.


Hehe, muslimer.... :mrgreen:

Förlåt, men det lät så roligt Cosmos. :hjärta
Mer
3 år 6 månader sedan #1287867 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ofta äter du?
Muslimer får se upp för Cosmos!
Mer
3 år 6 månader sedan #1287870 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur ofta äter du?
Hahaha, nej så mycket gillar jag inte muslimer att jsg vill äta dem. Musli ska det naturligtvis stå. Dessa telefoner. De skriver vad som helst om man inte ser upp.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1287895 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur ofta äter du?
Jag hade förut emot muslimer, men sen hände det nåt! När jag studerade på röda korset brukade ett gäng muslimska kvinnor bjuda in mej i deras sällskap och bjöd mej på mat. Jag insisterade att betala min del. Det blev vilda protester såna tokigheter accepterades minsann inte. Jag hade akut psykos. Jag tror dom förstod att jag mådde dåligt och visade sin ödmjukhet och förståelse. Dom brukade ibland hjälpa mej med skolarbeten. Dom var så himla vänliga och dom visste att jag var gay. Dom hade inga problem med det. Verkligen öppna, trevliga och fina människor. Det var 20 tal muslimska kvinnor som fanns där för mej. Och så. Jag var lite populär hos dom. Det var en häftig upplevelse.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287941 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ofta äter du?
Jag äter ungefär var fjärde timme.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287946 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur ofta äter du?
Det har jag hört av min far, att hur mycket man än äter - 4 timmar senare är magsäcken tom.