Hur ofta äter du?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1297065 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ofta äter du?
Jo, det får jag. Men orkar inte gå till affären. Oftast äter jag något varje dag, men inte idag. Men man sparar pengar.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1297113 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Hur ofta äter du?
Jag brukar ta en macka senare på kvällen ibland. Särskilt om jag är lite småhungrig. Min pappa var helt otroligt "bossig" kring mat hemma hos sig, när vi växte upp. Vi fick inte äta på kvällen när vi var där (även om vi var hungriga).

Hans sätt att använda mat som straff har gjort att jag har vissa saker för mig idag, till exempel så hatade han smör och grädde och sa att han skulle döda mig(!) om det hamnade smör i marmeladen. Helt stört beteende, verkligen. Idag kan jag avsiktligt ha i lite smör i min marmelad hemma hos mig, och tänka för mig själv: "haha, där fick du gubbjävel".

Då myser jag lite inombords. :tummenupp
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Lejonhjärta.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297116 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur ofta äter du?
När jag får matlust

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1297125 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur ofta äter du?
Äter som en mygga.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297185 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur ofta äter du?
Lejonhjärta,
Det var fars dag igår. Jag antar att du inte grattade din pappa? (Jag struntade i det, min pappa är också ett rövhål.)
Mer
3 år 5 månader sedan #1297199 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur ofta äter du?
Jag äter när jag blir hungrig. Det blir sällan någon frukost och senare äter jag bara en lagad måltid. På kvällen, någon macka.