Fördelar med nattliga promenader

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327233 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Trygghet är viktigt för mej iaf. När jag inte känner mej trygg nästa stund så förvärras mina psykoser. Jag mår skitdåligt då. Då måste jag ta extra olanzapin då nästa stund blir bra igen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327270 av krokus

Geta skrev: Maten som brukar vara så god på sjukhuset. Jag njuter i fulla drag av maten, när jag är inlagd.

Vi har uppenbarligen inte varit på samma sjukhus.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327294 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

Fantasio skrev:

Hope skrev: Det som passade bäst var den allvarligaste formen av psykos. Det hette "paranoid psykos".

svenska.yle.fi/artikel/2016/04/21/sa-kan-en-psykos-uppsta

Paranoid psykos står det på mitt första brev till Försäkringskassan.


Men har inte även du haft paranoid schizofreni som diagnos? Jag har det på mina papper på försäkringskassan. Alltså paranoid schizofreni. Men den diagnosen används inte längre så jag har ibland schizofreni på papper enligt läkare och av andra läkare icke organisk psykos. Sedan har jag även haft schizotypal. Vilket har haft sammanlagt ett tiotal olika diagnoser den som har haft längst som aldrig har försvunnit är borderline.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327308 av Zoidar

Geta skrev: Maten som brukar vara så god på sjukhuset. Jag njuter i fulla drag av maten, när jag är inlagd.


Jag tycker också maten är god på sjukhus.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 1 månad sedan #1327312 av Klanggedin
Instämmer med God mat.. Sedan tycker jag att folk ska skita i hur vi lever.. Det är väl bara vänstervridna på universitet som tror på sociala konstruktioner och sånt?
Mer
3 år 1 månad sedan #1327314 av notwoodstock
I Stockholm fungerade det förr. Bra det.