Fördelar med nattliga promenader

Mer
3 år 1 månad sedan #1327434 av memphis
En hund är en bra morot. Jag går ut det första jag gör påmorgonen. Drar på mig rocken utanpå pyjamasen ochgår ut. Det är skönt att vakna till utomhus.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327435 av Zoidar

memphis skrev: En hund är en bra morot. Jag går ut det första jag gör påmorgonen. Drar på mig rocken utanpå pyjamasen ochgår ut. Det är skönt att vakna till utomhus.


Jo, tänkt på det. Men med hund tillkommer en hel del annat.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327436 av memphis
Ja det gör det verkligen! Är som att ha ett litet barn som aldrig växer upp ungefär :)
Mer
3 år 1 månad sedan #1327440 av Zoidar
Mår oftast sämst på morgonen, då är det svårt komma ut, även om det kanske är då det behövs som mest.

Anchored in Christ ✟

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327456 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

memphis skrev: Det är faktiskt du Hope som gör ett krig av allting. Att säga att det är riskfyllt för en kvinna att ensam ta nattliga promenader är inte att starta ett krig mellan könen. Det är du som gör konflikter av allting hela tiden och du är väldigt tröttsam.

Du missade min poäng. Du vägrar att lyssna och har inte följt tråden. Meningslöst att prata med dig. Att kvinnor är offer vägrar jag tro på om ni vägrar att tro män är oxå offer. Vafan vi alla är offer. Är vi glada och nöjda då? Dessutom har män lika stor risk att drabbas av tex mord. Livet är riskfyllt för oss alla. Annars vore vi inte i livet.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327463 av krokus
Zoidar,

Du får se till att aldrig ha kaffe hemma, då blir du tvungen att ta en promenad till närmaste café på morgonen.