Tråden om snabbmat del 2

Mer
3 år 1 månad sedan #1327414 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Tråden om snabbmat
Bra jobbat!
Mer
3 år 1 månad sedan #1327449 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tråden om snabbmat

Cosmos skrev: Nej, jag har en smörgåsgrill. En sådan där som man klämmer ihop två skivor bröd i med valfritt innehåll. Min favorit är ett mellanlager med ost och vitlökssalami. Mums falibbaba!
 

Pröva att lägga på salami på den ena ost på den andra, men i mellan dem senap på den ena och smeta på tomatpasta på den andra lägg dem på varandra in i smörgåsgrillen, har du ingen lägg i våffeljärnet ös på el och ta dem när du beräknar klara då blir brödet färgat och du får varm mat. Gott.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1327474 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag har plats i magen för en pizza. Fick ett plötsligt sug efter något onyttigt. Men så här dags är det inget ställe i närheten öppet. Det blir att mikra några köttbullar istället.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1329650 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag tror de undrar vart jag har tagit vägen, de på pizzerian. Jag var ju där kanske ett par gånger i veckan. Borde vara en av de pizzerior som går bäst i staden. En varm Cappriciosa (stavning?) vore inte helt fel. Men jag sparar pengar på att handla i mataffären istället. Dessutom så tröttnade jag på snabbmat, men nu har suget kommit tillbaka.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1329655 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Tråden om snabbmat
Har as we speak en Delivery Cheesy burgare i handen.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329659 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Tråden om snabbmat
Gött Zoidar. Jag var sugen på snabbmat igår. Tänkte köpa en rullpizza men motstod suget. Jag har som mål att bara äta snabbmat högst var 10:e dag. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln