Operera mig sen?

Mer
3 år 7 månader sedan #1283554 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Operera mig sen?
Så jod har inte där att göra?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1283562 av Geta
Svar från Geta i ämnet Operera mig sen?
Sköldkörteln och bisköldkörtlarna är inte samma sak.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283566 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Operera mig sen?
Hör samman, de sitter tillsammans tror du de inte påverkar varandra?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1283596 av memphis
Svar från memphis i ämnet Operera mig sen?
Jag har fått problem med vanliga sköldkörteln pga litium. Och det vet jag att du också fått hypotyreos ms Tibbs. Det låter som lite väl mycket nu. Tycker allvarligt du ska ta upp med läkaren om alternativ till lithionit.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283604 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Operera mig sen?

MsTibbs skrev: Jag har problem med njurarna med men inte gjort nåt. De ska göra bentäthetskoll.

Tråkigt att det blivit så du måste operera. Jag hade problem med njurar vid min njurbäckinflammation förra Oktober. Jag fick penicillin mot det och sedan dess har jag inte haft ont vid njurarna.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1283626 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Operera mig sen?
skoldkortelforbundet.se/battre-vard/naturligt-alternativ-ndt/
Dagens Expressen
www.expressen.se/premium/halsa/sanningen...inen-med-grishormon/

Stå på er, men det med licens min läkare då chef-läkare på mottagning senare chef och överläkare inom Mölndalssjukhus då slutenvården över Östra Göteborg. Det jag ville ha var melatonin Naturligt för kroppen när jag ville ha den sade han jag kan inte skriva ut den Jag är inte betrodd får inte lov. Men du kan ta färjan över till Danmark eller över gränsen till Norge där säljer de Melatonin ett naturligt ämne varför inget patent behövs.

Den går på högkostnadsskyddet och det är inget knark inget smuggel lagligt att ta in i Sverige. Varför förbud? Om man inte köpa Melatonin i Sverige, vem tjänar pengar på det? Jo läkemedelsföretagen. Varför, de tillverkar piller och då benso för att sova¨Vilken annan tjänar på det? Följ pengarna vilken myndighet ger tillstånd att godkänna medicinska preparat.. Följ pengarna de talar...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.