röster

Mer
20 år 1 månad sedan #760 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet röster
Filmen fick en tvåa och de framhävde speciellt skådespelarnas insatser. De tyckte att den inte var så spännande trots att det var en skräckfilm. Bra att du skriver en recension. Om du inte tänker gå på den säg till mig för jag funderar annars på att titta på den.

Admin
Mer
20 år 1 månad sedan #765 av D
Svar från D i ämnet röster
Ok vi håller det öppet. Jag meddelar dig hur det blir. Kvällstid kan det vara svårt då jag är mycket med min son. Men det var väldigt längesedan jag var på bio, så det hade varit roligt att komma iväg.
Mer
20 år 1 månad sedan #776 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet röster
Hej!

Bra! Hör av dig när du bestämt dig. Jag tycker att det är en helt annan känsla att se en film på bio och på TV. Det blir på något sätt mer verkligt på bio och lite burkigt på dumburken.

Admin
Mer
20 år 1 månad sedan #777 av D
Svar från D i ämnet röster
Jo helt klart. Bion har blivit väldigt dyr tycker jag. Förr kostade det inte många kronor att se en film. Idag går det på minst 75-80 kr.
Kanske ännu mer, det var som sagt längesedan jag var på bio.
Mer
19 år 9 månader sedan #2615 av Maran
Svar från Maran i ämnet röster
Har också så där Hypnagoga och synhallucinationer av figurer som varit av holigram!!!!Vad beror det på??

Har även lämnat den fysiska kroppen och då har kroppen som jag gått med varit genomskinlig men som starkare färg vid kroppskonturen,gått genom väggar.Sedan har någon dragit in mig igen tillbaks och då är det som tidsrymden helt förändrats,gått väldigt snabbt.Har även förflyttats till slott och varit där som spöke..ett ledsamt spöke som ropat..kanske är ett spöke?
Mer
19 år 9 månader sedan #2634 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet röster
Hej!

Jag vet en kille på Schizophrenia.com, som också hade synhallucinationer, som hologram.

Resten du berättar om kan ha varit drömmar. Drömmar kan ibland vara väldigt realistiska. Imorse trodde jag att jag hade en fettknöl invid en böld som höll på att läka. Jag kände efter men det fanns ingen där. Jag kom på att jag måste ha drömt om det.

Admin