Skriva sig friskare

Mer
3 år 9 månader sedan #1263498 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Motion är den optimala ångestdödaren, sedan vete tusan om inte skrivandet kommer tvåa. Jag har skrivit åtta inlägg på bloggen. Inte speciellt långa, men de tog fokus från mitt mående.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263521 av wasp
Svar från wasp i ämnet Skriva sig friskare
Mina anteckningar från 1980-talet är rent nonsens! Var så sjuk att jag stavade som en dyslektiker (efter en incident 1983).
Mer
3 år 9 månader sedan #1263539 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriva sig friskare
Jag har skrivit en del, men före medlemskapet på viska. Då var jag produktiv och skrev inom skilda områden. Jag var ju med och hade skriv och datakurs rätt snart hamnade jag på samma ställe och var med att skriva för en tidning vi gjorde från layout till att skriva det för publikationen till korrektur till tryckning på en större kopiator och där fick man räkna och ställa in maskinen. på den kopierade jag allt från poesi för dem som själva skapade häften med dikter eller vad de nu ville ha tryckt. jag kopierade läroböcker då de var utgånget och de böckerna behövdes för den utbildning det gällde. Min handledare sade till mig, Jag väntar bara på att du trycker upp dina texter du har redan så mycket det behövs bara att du gör det- Jag kunde sammanställt texterna och kunde få det så billigt endast självkostnadspris då papper och toner eventuellt tillägg för färgat papper.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1263547 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Skriva sig friskare
Jag har flera tomma skrivböcker som ligger och väntar på någon inspiration. Vågar inte börja.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263558 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skriva sig friskare
Jag har skrivit en bok om mitt liv. Nu är den under bearbetning för att omformas lite grann. Det är de som läst den som har kommit med kritik över hur boken är upplagd. Jag tror den är 110 A5-sidor så det är ingen tegelsten.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263574 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Skriva sig friskare

Cosmos skrev: Jag har skrivit en bok om mitt liv. Nu är den under bearbetning för att omformas lite grann. Det är de som läst den som har kommit med kritik över hur boken är upplagd. Jag tror den är 110 A5-sidor så det är ingen tegelsten.


Häftigt!