Testa dig och få förslag på förbättringar

Mer
12 år 10 månader sedan #412318 av Admin1
Bjarne när du fick HIGH på testet, vilka saker skulle du ta upp med din läkare?
Mer
12 år 10 månader sedan #412331 av killergirl
Jag fick oxå High :(
Mer
12 år 10 månader sedan #412595 av Admin1
Finns det fler som har testat sig?
Mer
12 år 9 månader sedan #414258 av sugmundfreud
Jag ljög om att jag har schizofrenidiagnos, annars får man inte göra testet. Jag har ju bara Aspergerdiagnos och lite annat småkrafs.

Men jag fick inget resultat, det kom upp en ruta att jag ska ringa deras suicide prevention lifeline. Muppigt. Gick inte att klicka bakåt heller och ljuga om självmordsidéerna. Kort sagt man kan inte få hjälp eller information om man är ärlig. Varför skulle jag vilja leva av att prata med någon suicide hotline i USA? Mitt liv är samma kaoz ändå ju.
Mer
12 år 9 månader sedan #414261 av Isa-Alise
Men om du har mycket suicidala idéer bör du nog prata med din läkare, terapeut, eller jourmottagning här hemma i Sverige. Det är viktigt att inte gå med sådana tankar länge, utan få hjälp att hantera dem.
Mer
12 år 9 månader sedan #414267 av sugmundfreud
Jag tycker det är en tröst att tänka på självmord. Att tänka att chansen finns att komma bort från det helvetiska jordelivet. Även om mina försök hittills misslyckats.

Hade hellre haft testresultat, jag gillar tester. Och för övrigt, det är ingen som bryr sig om att man är självmordsbenägen, de bara hummar och säger: Det är ju inte bra att du har sådana tankar.