B3 Psykoser

Mer
9 år 10 månader sedan #676511 av sjusovare
B3 Psykoser skapades av sjusovare
Vill berätta om en grej jag varit med om. Av en slump så testade jag höga doser av B3. Åt det i ca 2 veckor.
Jag vill påstå att jag har lätt för att hamna i psykoser, men efter många år så kan jag hålla mig ifrån dom med medicinering. Min medicinering låter lite skum, Seroxat och Lamotrigin, men det har fungerat i några år.
Nu senaste året har jag inte fungerat så bra, och behövde göra något åt det. Jag tog höga doser av B3, och vipps, så blev allt bättre. Inga tecken på psykoser. Enda biverkningen av B3, var att det brann i hela kroppen. Det var otrevligt, men inget att bry sig i, när jag redan kände till vilka biverkningar som kan dyka upp. Jag har googlat lite efter min lilla B3 behandling och såg att andra har upplevt att dom blivit frisk efter intag av B3. Nu säger jag inte att ni ska rusa iväg och köpa B3, utan delar bara med mig av min erfarenhet. Det är inget som säger att det kommer fungera för dig. Googla och läs vad andra säger, du hittar mest info på engelska.
Mer
9 år 10 månader sedan #676513 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet B3 Psykoser
Tack för upplysningen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 10 månader sedan #676562 av björk
Svar från björk i ämnet B3 Psykoser
det verkar inte klokt att taga b-vitamin i överflöd :?:
Mer
9 år 10 månader sedan #676564 av björk
Svar från björk i ämnet B3 Psykoser
själv har jag Choline och Inositol
Mer
9 år 10 månader sedan #676572 av björk
Svar från björk i ämnet B3 Psykoser
mina b-vitaminer är köpta i staterna---
Mer
9 år 10 månader sedan #676573 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet B3 Psykoser
Jag äter B12