Är jag ensam om att spela frisk?

Mer
3 år 2 månader sedan #1319097 av Richard
Krokus, de skrev på vårdcentralen att jag var utvecklingsstörd också (vet inte vad det har med eksem att göra), men jag klagade, så de har ändrat de. De skrev även att jag bodde på nått grupp-hem, vilket är helt taget ur luften!

Mer
3 år 2 månader sedan #1319108 av mrsearlgray
jag försöker nog spela så frisk som det går men jag har ju lite udda sätt om man säger så, speciellt när jag är psykotisk. är väldigt introvert så låser in mig väldigt mycket och har svårt att upprätthålla relationer med folk. sen är ögonkontakt så jäkla jobbigt
Mer
3 år 2 månader sedan #1319181 av Admin1
Personer med Aspergers kan ha sina diagnoser som specialintresse och skriva långa haranger om det. De verkar ofta misstänka att de har andra diagnoser och det kan ju leda till fler diagnoser. Här är det väl bara Jocke, som tror sig ha autism också. Det finns likheter med autism och schizofreni i form av sociala svårigheter.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320800 av björk
De finns schizo Polizei...  Schizofreni poliser.
Det är faktiskt utspritt. Vet inte vad det skall va bra för ?? 

Egna känslan är väl att man känner sej mobbad. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1320801 av Geta
Flera medlemmar här på Viska har drömt om att få utbilda sig till polis. Vad beror det på?
Mer
3 år 2 månader sedan #1320803 av wasp
Vet inte! Verklighetsflykt kanske, poliser måste ha ett oerhört starkt psyke för att orka med. Tuffa ibland, men med stor empati å andra sidan.